Skip to content
Ediția de astăzi Recent

Chestionar de satisfacţie al pacientului/aparţinătorului la Serviciul de Ambulanţă Mehedinţi

Începând din luna martie 2021, Serviciul Judeţean de Ambulanță Mehedinți a anunţat implementarea chestionarului de satisfacţie al pacientului/aparţinătorului. Acesta este destinat celor care beneficiază de acest serviciu, şi vor să își exprime părerea față calitatea sa.

„În ceea ce priveşte redactarea acestui chestionar, în principal, am plecat de la ideea că este esenţial să îmbunătăţim calitatea actului medical din serviciul de urgenţă, ca atare, este necesar să avem un feedback din partea pacienţilor sau al aparţinătorilor săi. În acest sens, am pus pe site-ul instituţiei, chestionarul, alcătuit din câteva întrebări. După completarea şi trimiterea acestuia, vom lua măsurile ce se impun şi vom vedea unde trebuie îmbunătăţită activitatea noastră.”, a declarat Sandu Olei, manager general al Serviciului Judeţean de Ambulanţă Mehedinţi

Chestionarul poate fi completat online, iar paşii sunt următorii : Accesaţi site-ul Serviciului de Ambulanţă Mehedinţi -> Click pe Informaţii Publice -> Intraţi în secţiunea listei de informații de interes public -> Chestionar de satisfacţie al pacientului/aparţinătorului

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.