Skip to content
Ediția de astăzi Recent

Ce program au de sărbători Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare

Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vanzare își întrerup activitatea în zilele de 25, 26 și 27 decembrie, respectiv pe 01, 02 și 03 ianuarie 2020.

Începând cu data de 30 decembrie 2019, respectiv 06 ianuarie 2020 însă, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:30 – 16:30 în cazul Centrului de Relații cu Clienții din Drobeta Turnu Severin.

Pentru orice informatii legate de serviciile CEZ Vanzare, clienții pot apela INFO LINIA CEZ, număr unic de telefon 0251 929, tarif normal pentru apelurile efectuate din rețeaua națională, în intervalul orar 08:00 – 20:00 și non-stop pentru transmiterea deficiențelor în alimentarea cu energie electrică.

Informațiile despre deficiențele din instalațiile electrice se pot transmite rapid și ușor, cu ajutorul codului locului de consum, fără ca apelantul să aștepte să intre în legătură cu un operator, după aproximativ 20 de secunde de la inițierea apelului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.