Skip to content
Lifestyle Social VIDEO

Ministerul Economiei îi cheamă acasă pe românii din diaspora: Trăieşte, munceşte, pofteşte româneşte!

Ministerul Economiei a demarat o campanie adresată românilor din diaspora şi celor care au intenţia de a se întoarce cu mesajul că există locuri de muncă disponibile în ţară în special în sectorul HoReCa.

Ministerul Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri, prin Direcţia Generală Turism, demarează campania „Trăieşte, Munceşte, Pofteşte Româneşte!”, o iniţiativă dedicată românilor din diaspora, care s-au întors recent în ţară sau îşi doresc să o facă. Mesajul pe care dorim să îl transmitem este unul simplu: Vă aşteptăm acasă! Avem locuri de muncă pentru voi, în mod special în domeniul HoReCa„, se arată într-un comunicat al ministerului.

Potrivit secretarului de stat Răzvan Pîrjol, responsabil de sectorul turistic, prin această campanie autorităţile îşi doresc să atragă atenţia românilor care s-au întors acasă că există posibilităţi absolut onorabile şi interesante de a rămâne aici şi de a lucra în România.

Sunt de părere că în ultimii ani, ţara noastră a arătat că este într-o creştere din punct de vedere al interesului pentru investitori. Doresc să întăresc afirmaţia precizând că în luna ianuarie am participat la o conferinţă în cadrul căreia principalul subiect a fost criza forţei de muncă din industria ospitalităţii. Spuneam la vremea respectivă că ne este teamă să nu fie chiar mai gravă decât o eventuală criză economică, mai ales că în acel moment, după 2019, un an absolut remarcabil pentru turismul românesc, se avea în vedere demararea mai multor proiecte. Între timp, aşa cum bine ştim, pandemia cu noul coronavirus a schimbat radical planurile gândite şi nu numai. Însă, un lucru a rămas real: lipsa forţei de muncă„, a declarat Răzvan Pîrjol.

Potrivit ministerului, unul dintre motivele pentru care românii au hotărât să plece din ţară este nevoia de a asigura un trai de viaţă mai bun însă pandemia de coronavirus i-a determinat pe mulţi să se răzgândească: „Mulţi au ales să revină acasă, fără să aibă un plan de rezervă. De aceea, campania #MEEMA – „Trăieşte, Munceşte, Pofteşte Româneşte!”, derulată prin Direcţia Generală Turism, subliniază un lucru important şi anume, că aici, în ţara lor, românii care s-au întors sau îşi doresc să o facă pot avea oportunităţi de a munci şi de a se dezvolta. Domeniul HoReCa are nevoie de forţă de muncă. Împreună relansăm economia, turismul românesc, reclădim România şi rămânem alături cei dragi!”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.