Skip to content
Administrație locală Focus Recent Spot

Viceprimarul Daniel Cîrjan: Primăria simplifică birocrația în materia documentelor fiscale

 

Peste 20 de documente fiscale vor putea fi comunicate cetățenilor prin e-mail, aceștia economisind timp și resurse financiare, eliminându-se astfel comunicarea prin poștă a actelor fiscale, pentru cei care doresc acest lucru.

În următoarea ședință a Consiliului Local, va fi supus votului proiectul de Hotărâre inițiat de viceprimarul Daniel Cîrjan, prin care se aprobă lista actelor administrative fiscale, a actelor de executare și altor acte emise de Direcția Impozite și Taxe prin email, valabile doar cu semnătura electronică a organului fiscal.

Odată cu această listă, va fi supusă aprobării procedura prin care actele fiscale vor putea fi comunicate, la cererea expresă a cetățeanului, exclusiv prin email. Până acum, severinenii întâmpinau situații de a fi nevoiți să meargă personal la poștă, cu avize tipărite, pentru a putea primi comunicările legale ale Direcției de Taxe și Impozite.

„De multe ori avizele nu se mai găseau, ajungeau târziu sau programul ghișeelor poștale era dificil de respectat. Prin aceasta nouă măsură legislativă de la nivel local, astfel de situații pot fi eliminate, alegând trecerea la comunicare digitală, fără documente tipărite. Severinenii vor putea opta pentru comunicarea strict prin email a actelor fiscale emise de Direcția de Taxe și Impozite, economisind astfel timp semnificativ și îmbunătățind comunicarea dintre Primărie și cetățean”, spune iniţiatorul proiectului, viceprimarul Daniel Cîrjan.

Procedura pentru a beneficia de această opțiune este simplă: cetățeanul depune o singură dată o cerere în scris la registratură care să aibă semnătura sa olografă, pentru a certifica adresa de email unde se va derula comunicarea actelor fiscale emise de Primărie.

„Îndemn cât mai mulți severineni să opteze pentru acest mod de utilizare a canalelor de comunicare, inclusiv pentru documente administrative fiscale. Avantajele cele mai importante: crește viteza de comunicare, se evită erorile poștale, eventuale întârzieri și scad costurile atât pentru primărie, cât și pentru cetățean”, mai spune vicele Cîrjan.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.