Skip to content
Administrație locală Ediția de astăzi

Virgil Popescu, atac dur la adresa lui Aladin Georgescu: Nu uita că nu ai fost niciodată un om al faptelor, ci doar al vorbelor goale!

Ministrul mehedințean Virgil Popescu anunță că se bucură că licitaţia pentru proiectarea drumului de mare viteză Craiova – Lugoj a fost publicată pe SICAP și, totodată, îl atacă pe președintele CJ Mehedinți că a acționat politicianist pe marginea acestui proiect important pentru județ, pentru Oltenia.
Mă bucur enorm că licitaţia pentru proiectarea drumului de mare viteză Craiova – Lugoj a fost publicată pe SICAP. Personal, am depus un amendament de alocare a circa 25 de milioane de lei pentru studiul de fezabilitate al acestui proiect (Calafat-Craiova-Lugoj), în şedinţa de guvern în care a fost aprobată legea bugetului, după ce împreună cu toţi parlamentarii liberali din zona Olteniei am anunţat, printr-o scrisoare adresată premierului, susţinerea acestei investiţii. !!! Fapte, nu vorbe !!! Asta îmi doresc să ia în considerare mehedințenii, românii. Că de vorbit aiurea, cred că ne-am săturat cu toții. Numai Aladin Georgescu NU s-a săturat! Vitupera mai deunăzi, în disperare de cauză, că actuala guvernare izolează Oltenia de Europa și că am uitat de drumul de mare viteză Craiova – Lugoj! Crezând că poate, poate așa va reuși să acopere faptul că nu are realizări, că ne vom aduce aminte că pe vremea guvernărilor pesediste nu s-au făcut investiții.
El și alții ca el, social democrați cu metehne vechi, au IZOLAT OLTENIA, au ținut-o în subdezvoltare, nu au avut viziune și nu au făcut investiții! Aladine, nu uita că nu ai fost niciodată un om al faptelor, ci doar al vorbelor goale! În loc să îți pui semnătura pe scrisori care vehiculează manipulări și mimezi grija, poate ar trebui să te apuci să pui la punct proiecte serioase pentru județul Mehedinți”, a declarat președintele PNL Mehedinți.
Ministrul Transporturilor Cătălin Drulă a anunțat că licitația pentru proiectarea drumului de mare viteză Craiova-Lugoj a fost publicată azi pe SICAP.
Câteva date: lungime estimată: 250km, licitația are la bază noul caiet de sarcini cu termene și plăți mult mai clare, care să nu mai rezulte în sincope la derulare, profilul drumului, autostradă sau drum expres, va rezulta din analiza cost-beneficiu, el putând să varieze pe sectoare, în funcție de costuri și dificultatea terenului, din contract va reieși un studiu de fezabilitate cu grad foarte mare de detaliu, așa-numitul „preliminary design” (proiect tehnic „preliminar”), astfel încât o licitație design&build ulterioară să aibă majoritatea riscurilor (de ex. geotehnice) eliminate, dar să permită inovație și adaptare la tehnologia constructorului”, a precizat ministrul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.